sâmbătă, 19 aprilie 2008

Ciorba rapida de zarzavat

Pentru că am zile în care sunt în mare criză de timp, fac de multe ori apel la reţete simple şi rapide. Aşa am făcut şi azi. După ce m-am întors de la biserică am ras repede un morcov, jumătate pe răzătoare mică (dă o culoare frumoasă), jumătate pe cea mare, l-am pus un minut pe foc împreună cu două cepe şi puţină apă, apoi am adăugat restul de apă în oală. Până a ajuns la fierbere am curăţat şi tăiat 4 cartofi, pe care i-am aruncat în oală cu un amestec de zarzavat congelat (praz, morcov, mazăre, varză de Bruxelles etc). Spre sfârşitul fierberii am adăugat suc de roşii şi oţet de mere. Până a venit şi părintele de la biserică a fost gata.

2 comentarii:

Elena spunea...

Amestecul acesta cu varza de Bruxelles il cumpar si eu, imi place sa il pun si la pilaful de post, si la ghiveci. Ma gandeam ca numai eu caut sa fac retete rapide, care ies si bune si nu cer sa uiti de tine in bucatarie:))

Natalia spunea...

Nu, nu! Ai in mine un aliat puternic ;)