marți, 8 aprilie 2008

Ciorba de fasole boabe cu salata verde

Am ajuns si eu din nou la calculatorul de acasa dupa cateva zile de multe activitati diverse, iar ieri servici... Incerc sa mai recuperez in limita timpului, si incep cu o noua reteta de la draga mea prietena, Amalia. E o ciorba gustoasa, pe care eu nu am mai mancat-o altundeva decat in familia lor. Dar sa va las mai bine sa va spuna ea despre ce este vorba:
Se fierbe fasolea boabe (cum se obişnuieşte, se lasă înainte o noapte la înmuiat, iar la fiert se schimbă măcar o dată apa), cu sare. Când e aproape fiartă, se adaugă frunzele de salată verde. Apoi se pregăteşte o dresură cu ulei, făină şi bulion/suc de roşii. Se adaugă la ciorbă, se mai fierbe puţin, iar la sfârşit se pune mărar proaspăt, tocat (un bucheţel generos) şi oţet, după gust. Este ideal să se servească cu ceapă verde.


Niciun comentariu: