marți, 13 ianuarie 2009

Craciun in Tara Fagarasului (V): a patra zi - concerte de colinde in Tara Fagarasului

Ei bine, la noi a existat si o a patra zi de Crăciun :). De ce? Pentru că părinţii care au participat la concertul de la noi ne-au rugat să mergem şi la ei. Nu am fost formaţia completa din a doua zi (ne-a lipsit şi dirijoarea :)), dar ne-am descurcat şi am ajuns la Olteţ:

unde am primit răsplată o feciorească, foarte frumos jucată:
apoi la Victoria:
şi la Ucea de Jos:
Deci 3 concerte în câteva ore, cine ar fi crezut? Pentru noi a fost o mare bucurie să vestim Naşterea Domnului în acest fel, sperăm ca bucuria noastră să se fi transmis şi la cei pe care i-am colindat...
Aşa s-au încheiat zilele Naşterii Domnului la noi, acesta a fost ultimul episod. Au urmat apoi zile grele pentru mine, dar nădejdea pe care mi-a dat-o Domnul că El se află mereu şi în orice clipă cu noi (ba chiar ne ia şi în braţe când suntem în necazuri), mi-a dat putere să trec prin toate.
Sper să vă fi transmis măcar o frântură din bucuria pe care am primit-o noi de la Pruncul născut în iesle pentru noi şi pentru mântuirea noastră, o părticică din Bucuria Domnului, pe care nimeni nu o poate lua de la noi...
Natalia

Niciun comentariu: