luni, 12 ianuarie 2009

Craciun in Tara Fagarasului (IV): a treia zi - concert de colinde la biserica Brancoveanu

Sâmbătă, a treia zi de Crăciun, după Sf. Liturghie am plecat la Făgăraş, unde de la ora 16 avea loc in prezenta Inaltului nostru concertul de colinde al grupului Axios, al Protopopiatului Făgăraş. Un cor exersat, nu ca noi :).

După aceea au cântat două colinde, cu permisiunea IPS Laurentiu, un grup de copii din Ucea de Jos, însoţiţi de parintele Ion Tărcuţă, parohul lor. Mi-au plăcut tare mult, nişte voci curate şi frumoase, minunate! Iar faptul că erau îmbrăcaţi în costume populare... pe mine mă impresionează întotdeauna.
Apoi a vorbit Înaltul, despre colinde:
Mi-a plăcut mult remarca pe care a făcut-o, că la colindat nu se merge singur, ci întotdeauna "în ceată". E exact lucrul ce m-a bucurat cel mai mult anul acesta: minunea împreună colindării şi comuniunea pe care am avut-o în acele zile. Atunci când te aduni în numele Domnului se creează nişte legături puternice, minunate, care nu pot fi descrise în cuvinte!
După concert am plecat din nou... la colindat! :).
Natalia

Niciun comentariu: