sâmbătă, 3 ianuarie 2009

Concertul de colinde din Bucium

Până voi reveni cu zilele Naşterii Domnului de la noi vă ofer concertul de colinde pe care l-am ţinut a doua zi de Crăciun în biserica noastră din Bucium. Pe unii dintre voi v-am colindat direct, fie prin telefon fie faţă către faţă.
Pentru restul însă, cu întârziere, dar nu prea târziu (pentru că colindele se cântă şi ascultă până la Bobotează): primiţi cu colinda?
Să vă spun şi că vă rog să ţineţi cont de faptul că nu am avut nici o repetiţie în prealabil, să ne iertaţi deci pentru "scăpări". Am tot stat pe gânduri dacă sau cât din concert să public, până la urmă m-am hotărât să îl postez integral, sperând să vă transmită şi vouă bucuria pe care noi am vrut să o dăm mai departe:

Concert colinde in biserica Sf. Treime din Bucium, jud. Brasov, 26 dec. 2008

Natalia

9 comentarii:

flo.irina spunea...

multumim, foarte frumos
Sa va dea Hristos de toate
Bucurie, sanatate!

Natalia spunea...

Cu mare drag, floricica, ma bucur ca ti-a placut!

Georgiana spunea...

Va ofer acest premiu ca semn de apreciere pentru lucrarea pe care o faceti!

La multi ani!
http://punteintredoualumi.blogspot.com/2009/01/premiul-meme.html

Natalia spunea...

Multumesc mult, Georgiana!

Anonim spunea...

Nati, felicitari! A iesit frumos, mai ales ca nu ati pregatit concertul! Si m-am bucurat mult ca l-ai impartasit cu noi! Si eu am cantat in corul facultatii 2 ani si tare mult mi-ar fi placut sa mai am cu cine canta colinde...Sunteti norocosi sa va aveti unii pe altii acolo, va admir si va apreciez pentru tot ce faceti impreuna!

Natalia spunea...

Mari draga, chiar ascultam din nou in timp ce lucram, si parca tot mai multe 'scapari' auzeam, si ma intrebam daca oi fi facut bine ca l-am facut public :). Fata catre fata a fost altfel, micile 'falsitati' au trecut sub zambetele care ni le provocau, iar bucuria vestirii Nasterii Domnului s-a transmis de la inima la inima.
Dar daca zici ca ti-a facut si tie bucurie inseamna ca gandul meu a fost ispita :).
O sa va spun si povestea acestui concert... Ma simt ceva mai bine acum, dar trebuie sa imi canalizez energia (cata este) spre Apostolat.
te imbratisez si multumesc!

Valeriu spunea...

Un concert de colinde foarte frumos, care-ti patrunde in suflet prin emotia transmisa de toti cei prezenti in biserica ...

Natalia spunea...

Ma bucur mult daca spuneti ca se transmite si pe aceasta cale indirecta!

andreea vladau spunea...

Un concert de colinde foarte frumos.Natalia ai facut foarte bine ca lai facut public.Mie mia ajuns la inima,mai ales acum ca sunt departe de casa.
Cu mult respect:
Andreea Vladau