miercuri, 17 septembrie 2008

Pomeneste, Doamne, pe Prea Sfintitul nostru episcop Andrei

Încă din iulie am aflat că noul nostru episcop vicar va fi arhimandritul (de atunci) Andrei Moldovan. Îl văzusem la sfintirea bisericii din Vad, dar nu ştiam prea multe despre dânsul... L-am întâlnit din nou de Sfintii Martiri Brâncoveni, la Sâmbăta şi de data aceasta am şi vorbit puţin... Mi s-a părut un om duhovnicesc, rugător, blând, bun şi deschis. Ieri Prea Sfinţitul Andrei a venit la Făgăraş, la o întâlnire cu preoţii din Protopopiatul Făgăraş, şi am fost tare bucuroasă să descopăr că duhovnicia şi bunătatea lui părintească sunt dublate de o severitate neaşteptată.
Dumnezeu să îi ţină dragostea, dorinţa de a face lucrurile "ca la carte" şi de a pune ordine în cele pe care le găseşte!
Mai multe despre Prea Sfinţitul nostru găsiţi în ultimul număr din Apostolat:
Pomeneşte, Doamne, pe Prea Sfinţitul, Episcopul nostru Andrei, pe care îl dăruieşte sfintelor Tale biserici în pace, întreg, cinstit, sănătos, îndelungat în zile, drept învăţând cuvântul adevărului Tău.
Natalia

Niciun comentariu: