joi, 22 iulie 2010

Paste cremoase



De când am aflat de ele le-am făcut de mai multe ori, pentru că sunt incredibil de bune. Am folosit reţeta îndeosebi pentru musafirii care nu ţin vreun regim, pentru că sunt ok şi pentru gusturi mai… carnivore :). Pentru cei cu regim sunt leşinant de bune, iar reţeta o postez la cerere, cu dedicaţie specială finilor noştri (şi cei din Suedia, şi cei din America :) )
Inspiraţia e aici, dar eu am modificat cantităţile şi am umblat şi la ingrediente:

  • - 400 g paste (prefer tipul spirală, pentru că sosul intră foarte bine prin spaţiul liber)
  • - 2,5 căni lapte de soia (eu folosesc făcut în casă, are un gust simplu şi natural)
  • - 5-6 linguri sos de soia
  • - 1-1,5 cană fulgi de drojdie
  • - 4-5 căţei de usturoi (sau mai mulţi)
  • - 200 g tofu
  • - 150 ml ulei
  • - 2 lgţ muştar
  • - sare

Se fierb pastele şi se clătesc. Restul ingredientelor se amestecă bine cu blenderul sau gheara de pasat, apoi se pun peste paste şi se dau la cuptor până se rumenesc puţin deasupra (20-30 min).
Le-am încercat şi cu
Drob de nucă sau Conopidă pane
şi simple. Foarte, foarte bune, toate variantele!
N.

PS Pozele sunt din ture diferite, iar cremozitatea sosului depinde de tipul de tofu folosit.

Niciun comentariu: