miercuri, 12 mai 2010

Brânză de migdale


O sinteză pe care am făcut-o după mai multe reţete.
  • - pulpa rămasă de la prepararea unei porţii de lapte de migdale
  • - 2 lg ulei de măsline
  • - 2 lg fulgi de drojdie
  • - 1 legătură mărar
  • - 1 ceapă verde
  • - 1 lg seminţe susan
  • - 2 lg zeamă de lămâie
  • - 1 căţel usturoi
  • - un vârf de cuţit sare

Le-am pasat pe toate şi am servit cu pâine integrală prăjită, ridichi sau cu măsline. Delicioasă!
Important: termenul de valabilitate nu depăşeşte 2 zile.
N.

4 comentarii:

Anonim spunea...

DOAMNE AJUTA!
TE ROG SPUNE-MI lg INSEAMNA LINGURA SAU LINGURITA?

Natalia spunea...

Doamne ajută!
lg = lingură
(linguriţă = lgţ)
Iertare de întârzierea răspunsului, sper să mai fie de folos...

Anonim spunea...

doamne ajuta!
spuneti-mi si mie ce inseamna 'fulgi de drojdie'?
multumesc

Natalia spunea...

Anonim,
Doamne ajută! Fulgii de drojdie se găsesc la magazinele naturiste. Câte ceva despre ei puteţi citi, de exemplu, aici:
http://ligiapop.com/2010/05/15/beneficiile-fulgilor-de-drojdie-inactiva/