sâmbătă, 22 martie 2008

Salata de post

Am folosit toate ingredientele de la salata de boeuf şi maioneză de pufuleţi. Eu folosesc o făină de pufuleţi de la Solaris Plant, numită Digesta (mi-e mai comodă şi nu are chimicalele care sunt uneori în pufuleţi). Cantitatea folosită depinde de ce vreţi să faceţi. Eu am pus vreo 6 linguri de făină de pufuleţi, am adăugat puţină apă, până s-a făcut o pastă mai groasă, apoi muştar şi ulei până am ajuns la cantitatea dorită, puţină zeamă de lămâie. Arată aşa:

Iar salata aşa:
E foarte bună, pot da mărturie prietenele mele musafire care au participat la realizarea ei :).

3 comentarii:

Anonim spunea...

in calitatea mea de una din cele doua musafire la care se face referire mai sus, tin sa depun marturie: a fost chiar f buna salata boeuf de post. v-o recomand cu toata caldura;)Ioana.

@irina_sweet_home spunea...

Nati, arata super, de unde cumperi faina de pufuleti?ca n-am auzit de ea pana acum.Se gaseste la magazine naturiste?

Natalia spunea...

Da, Irina, eu de la un magazin naturist o iau. Daca se gaseste la Fagaras cred ca trebuie sa fie si la capitala... :)