vineri, 29 februarie 2008

Primele flori la noi in curte

4 comentarii:

Irina spunea...

ce flori sunt??? ghiocei? arata un pic altfel...

Natalia spunea...

Asta este o intrebare f.buna. Cand i-am primit si i-am pus la ai mei in gradina (eram in liceu), stiam ca sunt o specie de ghiocei. Intre timp cineva mi-a zis odata ca de fapt nu sunt ghiocei, ci brebenei, si am ramas cu denumirea asta ani de zile. Acu am adus si la noi, la Bucium, ca imi plac tare mult (sunt si maricei, mult mai mari decat ghioceii obisnuiti). Da cand sa vi-i pun si voua pe blog sa-i vedeti am cautat pe net si... toate soiurile de brebenei arata cu totul altfel.
Deci, intrebare: ne spune cineva cum se numesc aceste flori? :)

Anonim spunea...

ghiocei se numesc:) si eu aveam la tara de ani si ani. sunt intr-adevar ceva mai mari si sunt si parfumati, dar cred ca exista mai multe specii de ghiocei, asa cum exista si mai multe specii de trandafiri sau lalele. Ioana

Elena spunea...

Foarte frumosi! E clar ca vine primavara!