duminică, 15 noiembrie 2009

Pomelnicul impreuna-calatorilor (incomplet)

În primul rând îmi cer iertare pentru întârziere, dar vă asigur că e spre bucuria noastră. La împreună călătoria noastră s-au adăugat mai mulţi părinţi, printre care şi Părintele Matei cu obştea, cu ale căror rugăciuni folosul ne va fi mai mare. Iată şi pomelnicul (la cei care s-au înscris altfel decât prin intermediul internetului am pus link la blogul meu):


Cei care vreţi să îl scoateţi la imprimantă, am făcut un document unde l-am încadrat exact în rugăciunea pe care ne-am propus-o:

Rugaciune Impreuna Calatori Betleem 2009

Am şi o mare rugăminte: să nu îi excludem pe cei care nu au aflat încă de împreună-călătoria noastră. Dacă vor mai fi doritori, eu îi voi adăuga în postări speciale, separate, ca îi găsiţi uşor, şi vă rog să îi adăugaţi la pomelnicul vostru.
Ne întâlnim deci la ora 22 (ora României). Sărut mâna cu mare bucurie mâinile părinţilor care ne călăuzesc, vă îmbrăţişez cu drag pe fiecare în parte şi mă rog Domnului pentru o călătorie cu folos!
Natalia

17 comentarii:

Alina/Caminul meu spunea...

Doamne ajuta!

Anonim spunea...

Doamne ajuta si multumim Domnului pentru aceasta „partasie” in rugaciune, post si impreuna-slujire!
Sa se nasca dragostea Pruncului Iisus si in ieslea sufletelor noastre, astfel incat sa primim har si mangaiere, ducandu-ne cu multumire crucea de fiecare zi... Cu noi este Dumnezeu! PACE SI BUCURIE! Simona pzb.

HarrDelos spunea...

Delia se alatura cu bucurie!

Anonim spunea...

Doamne Ajuta!

Va doresc un post usor cu urcus duhovnicesc lin catre Sfanta Sarbatoare a Nasterii Mantuitorului Nostru Iisus Hristos. Va rugam sa ne treceti si pe noi pe pomelnicul vostru caci si noi ne dorim sa fim impreuna calatori spre Betleem.

Cu drag,

Pr Marius si Pzb. Adina-Maria

Andreea Tatiana spunea...

ma alatur si eu cu bucurie impreuna cu prietenul meu..Andreea si Daniel...Doamne ajuta!

Anonim spunea...

...cu mare drag ne alaturam si noi Toni-Nicolae,Adriana si fetita noastra Teodora-maria...

Anonim spunea...

Doamne ajuta Nati! Sa ne treci si pe noi: Marilena, Marius, Anna.
Post cu bucurie!

nicoleta spunea...

NU putem lipsi nici noi, caci calatoria impreuna este ata de minunata: Florian, Nicoleta si Maria

Natalia spunea...

Ne bucuram mult! Domnul sa ne asculte rugaciunea si sa ne dea post cu folos!

Anonim spunea...

Ma alatur si eu cu bucurie. Adriana ma numesc.

Anonim spunea...

Crestere si urcus duhovnicesc in asteptarea Nasterii Mantuitorului nostru Iisus Hristos!Taina straina si minunata vedem! Ingerii canta, Arhanghelii psalmodiaza, Heruvimii inalta imne, Serafimii doxologesc! Astazi S-a Nascut Hristos/Mesia, Chip Luminos/Laudati si cantati/Si va bucurati!
Cu bucurie, pr.Cristian, prezb.Aura, Alexandra

Anonim spunea...

Daca nu e prea tarziu am dori si noi sa ne alaturam Ion, Cornelia si Teodora-Maria. Post mantuitor!

Natalia spunea...

Parinte Cristian, multumim mult, sa dea Domnul sa ne intalnim cu totii acolo! Sa inteleg ca vreti sa calatoriti impreuna cu noi?

@Ion, Cornelia si Teodora-Maria, asa sa ne dea Domnul! O sa va pun pe pomelnicul de pe coloana si la un moment dat fac si o actualizare.

Aura M spunea...

Cu multa bucurie, dorim sa fim impreuna-calatori spre Betleem!Parintele Cristian, prezb. Aura, Alexandra M.

Natalia spunea...

Cu aceeasi bucurie v-am pus pe pomelnic si asteptam cu drag se ne intalnim in rugaciune!

Ion spunea...

Sarutari de maini si mii de multumiri pentru ca ne-ati primit sa calatorim alaturi de voi spre Betleem.

Natalia spunea...

Cu mare drag, si noi va multumim ca ati primit sa ne fiti impreuna-rugatori si calatori!