joi, 3 ianuarie 2008

Ioana ne spune cum era Bucurestiul azi dimineata:)

azi noapte a-nceput sa ninga. inca n-a stat.
fulgii s-au tot inmultit iar cei care n-au stat treji ca mine au avut o surpriza azi dimineata. copiii una placuta, gandesc, pentru ca de ani n-a mai nins asa la bucuresti. parintii, nu tocmai. patronii nici atat. orasul e inca blocat pentru ca pe majoritatea strazilor nu se poate inca circula decat daca te-ncumeti pe jos. si asa e bine sa nu fi scund pentru ca mie pe alocuri mi-a ajuns pana la pulpe (pulpele mari, din susul picioarelor;))
oricum cele mai multe masini nu pot fi scoase de sub zapada care le-a acoperit, iar daca ar fi deszapezite s-ar da pagubase dupa primii cativa metri.
in general o sa fie o zi grea pentru multi, dar mie mi-a placut in dimineata asta. uitati-va si voi daca nu-i frumos:

(ps- ultimul e beni, cainele "nostru" un fel de sant bernard care s-a bucurat si s-a tavalit cat a putut el de bine in prima zapada adevarata de iarna asta.)
ioana*

2 comentarii:

Anonim spunea...

Fain "catelusul" ;)) al meu fuge de zapada si catelusa mea se baga cu botisorul prin zapada! Am doi pufosi si mici!
L

Anonim spunea...

e fain, intr-adevar, "cateloiul":)) si fericit nevoie mare ca-i ger si ninge; daca mai tine asa, poate ne gandim sa-l inhamam la o sanie;)