vineri, 9 mai 2008

Joia recunostintei


Raspund si eu la provocarea Irinei, si daca toata lumea a intarziat am zis ca mai scriu si eu azi (numai acum am terminat Apostolatul).

Mi se pare si mie o idee extraordinara sa te gandesti la lucrurile pentru care trebuie sa fii recunoscator, pentru ca de multe ori suntem mereu nemultumiti si vedem doar lipsurile, fara sa ne dam seama ca Dumnezeu atata grija are fata de noi incat intotdeauna avem tot ce ne trebuie, iar daca nu avem inseamna ca nu ne trebuie :)

Am si eu o multime de lucruri pentru care ii sunt recunoscatoare Domnului:
  • in primul rand azi pentru ca am terminat Apostolatul, desi a fost un numar greu, cu sarbatorile la mijloc, si aproape toti parintii au intarziat cu trimiterea materialelor,
  • le multumesc si sfintilor mei (doi dintre cei mai dragi), Sf. Nectarie si Sf. Ioan Rusul ca mi-au ingaduit sa scriu despre amandoi in acelasi numar al Apostolatului, ceea ce a fost o mare bucurie pentru mine
  • apoi, daca o iau de la inceput, ii multumesc Domnului ca m-am nascut, ca m-a adus la viata si mi-a dat sansa sa ma mantuiesc
  • pentru parintii mei care sunt surzi, pentru ca acest lucru m-a maturizat inca din copilarie si mai tarziu mi-a fost mai usor sa ma descurc in viata
  • pentru ca mi-au purtat intotdeauna de grija si Dumnezeu sa imi ajute sa le port si eu lor...
  • pentru ca mi-a indreptat de mica inima si pasii spre El si Biserica lui si m-a ferit astfel de multe caderi
  • pentru ca mi-a dat un sot minunat si intelepciunea si dragostea de a fi o sotie buna
  • pentru ca ma ingaduie sa-I slujesc, ceea ce mi se pare cel mai minunat lucru!
Continuarea... joia viitoare :)
Natalia

Niciun comentariu: