sâmbătă, 31 mai 2008

Duminica Orbului


„Cel ce s-a născut orb zicea în sufletul său: Au doară pentru păcatele părinţilor m-am născut fără vedere? Au doară pentru necredinţa neamurilor m-am născut spre dovadă? Nu sunt în stare să întreb când este noapte, şi când este zi. Picioarele mele nu mai pot răbda poticnirile de pietre; că n-am văzut soarele strălucind, şi nici chipul Celui ce m-a zidit. Ci mă rog Ţie, Hristoase Dumnezeule: Caută spre mine şi mă miluieşte.“

Vecernia Duminicii

Evanghelia zilei o găsiţi aici.

Minunatul cuvânt al Părintelui Nicolae Steinhardt, care vorbeşte despre orb ca despre unul dintre puţinii care a câştigat admiraţia Domnului, îl găsiţi aici.

Cuvinte de folos la Duminica Orbului găsiţi aici.

Natalia

2 comentarii:

Anonim spunea...

Hristos a inviat!

foarte frumos cuvantul IPS Laurentiu,imi face mare bucurie sa iti citesc blogul, te felicit si iti doresc mult spor in continuare.

Natalia spunea...

Asa e!
Multumesc mult, ma bucur si va mai astept!