joi, 19 iunie 2008

Joia recunostintei

"Daţi mulţumire pentru toate" (I Tesaloniceni 5, 18)

Multumesc lui Dumnezeu:
  • - in primul rand pentru ziua aceasta linistita de joi, in care apuc si eu sa scriu la Joia recunostintei dupa mai multe saptamani...
  • - pentru Maica Siluana, de la care am invatat mult si mai am inca foarte multe de invatat
  • - pentru saptamana trecuta, o saptamana binecuvantata petrecuta impreuna cu Maica si cu un grup minunat, o adevarata Saptamana luminata pentru sufletele celor care am participat
  • - pentru legea aceasta minunata a Domnului prin care 'daruind vei dobandi' si prin care orice dar facut aproapelui se intoarce insutit inapoi prin multa bucurie.
  • - pentru frumusetea creatiei pe care ne-a daruit-o Domnul spre a ne fi motiv de bucurie, frumusetea florilor si a copacilor, parfumul crinilor care mi-au inflorit in curte, gustul minunat al capsunilor...
  • - pentru prima salata cu materie prima din gradina proprie, adica salata verde si ridichi
  • - pentru milostivirea care o da Dumnezeu si celor care se trezesc in ultimul ceas, cum am facut eu cu gradina asta pe care am pus-o foarte tarziu, si iata ca acum ne bucuram deja de salata verde...
Si lista ar putea continua...
Natalia

Niciun comentariu: