joi, 28 aprilie 2011

Împreună-călătorilor, cu bucurie


 
Vă mulţumesc tuturor celor care aţi participat la împreună-călătoria din Post şi transmit tuturor mulţumirile multora dintre voi. Unii dintre noi au avut mari probleme în această perioadă şi mi-au spus că au simţit efectiv puterea rugăciunii în comun. Mare este Dumnezeu, îndelung-milostiv şi grabnic-răspunzător la rugăciunile noastre lipsite de vrednicie…

 
Domnul să ne ţină credinţa şi nădejdea şi dincolo de Post!

 
Hristos a înviat!

 
N.

[editare ulterioară] Am uitat să menţionez că pe lângă cei care au fost pe pomelnic am mai avut împreună cu noi şi alţi împreună-călători, care fie au aflat prea târziu pentru a se mai înscrie, fie le-a plăcut aşa mult rugăciunea, încât şi-au dorit să călătorească cu noi şi cu Domnul, chiar dacă nu au mai fost pomeniţi cu numele. S-au rugat cu smerenie împreună cu noi, fiind pomeniţi la "toţi cei care călătoresc împreună cu noi în acest Post" şi "cei ce se roagă acum împreună cu noi". De dragul comuniunii, îi pomenesc acum pe cei de care ştiu:
  • Mihai cu fam.
  • Mihaela cu fam.
  • Ana-Maria
  • preoteasa Ileana cu fam.
  • Valer, Virginia şi Valeriu
  • Cristina
Să zicem cu toţii şi pentru aceştia: Doamne, miluieşte!

9 comentarii:

Dana spunea...

Adevarat a inviat! Bucurie! Multumiri!

Mariana spunea...

Slavă lui Dumnezeu pentru toate, dragă Natalia!
Şi ţie mulţumire pentru sârguinţa şi dragul cu care ne-ai adunat laolaltă...Domnul să-ţi dea putere să ne mai poţi strânge, la vreme rânduită, din nou în bucuroasă şi de mare folos împreună-rugăciune!
Hristos a înviat!
Bucurie!

Anonim spunea...

Hristos a inviat!
Sa dea Dumnezeu sa ne mai intalnim la rugaciune! Si eu am simtit ajutorul acestei rugaciuni,a fost pentru prima data cand am participat.

Cristina spunea...

Adevarat a Inviat! Am vazut initiativa in ajunul Postului, asa ca nu am avut timp sa ma mai inscriu, dar am imprimat rugaciunile si lista impreuna-calatorilor si, in fiecare seara la ora 22 (cu vreo 2-3 exceptii) m-am rugat impreuna cu voi. M-am simtit pomenita la "Si toti cei care calatoresc impreuna cu noi in acest Post", asa ca dau marturie ca am gustat din plin bucuria impreuna-rugaciunii in perioada aceasta foarte zbuciumata din Post. Bogdaproste!

Natalia spunea...

Dana, mulţumesc şi eu, cu bucurie!

Mariana, te îmbrăţişez cu mare drag! Domnul să le rânduiască pe toate spre folos şi să ne ţină în trezvie, ca să trăim împreună bucuria Lui!

Camelia, mă bucur mult! Adevărat a înviat!

Cristina, nu eşti singura. Am adăugat acum la postare câteva cuvinte şi despre cei care cu drag şi smerenie au mers împreună cu noi chiar dacă nu au fost pomeniţi cu numele. Bun este Domnul şi darurile Lui nu se compară cu nimic din cele materiale! te îmbrăţişez cu drag!

Cristina spunea...

Multumesc! Si eu te imbratisez cu mare, mare drag!

Mirela spunea...

Adevarat a inviat!mare e puterea rugaciunii!

De ce nu ne ascultă Dumnezeu rugăciunile....
http://www.youtube.com/watch?v=-DiIpBQQpGc&feature=player_embedded

Andreea Tatiana spunea...

..si noi va multumim pentru aceasta frumoasa comuniune in rugaciune..va imbratisez cu drag!

Andreea Tatiana spunea...

http://manuteharnicute.blogspot.com/2011/05/licitatie-pentru-copiii-de-la-valea.html