luni, 20 aprilie 2009

Invitatie la concert

Pentru că anul trecut de Crăciun am "produs" multă bucurie prin "concertele" noastre, am încercat să facem acest lucru şi de Paşti, deşi iar nu am găsit timp de repetiţii... Ieri a avut loc concertul la noi, iar mâine vom merge la Olteţ şi la Victoria. Pentru că zilele acestea am aflat că blogul este urmărit de multe persoane din zonă, vă fac celor care vă este la îndemână invitaţia de a ne bucura împreună de Învierea Domnului nostru, în a treia zi de Paşti, marţi 21 aprilie:
  • în biserica din Olteţ - ora 18
  • în biserica "Sf. Ilie" din Victoria - ora 19.
După ziua de mâine sper că voi fi mai liberă şi revin cu înregistrarea şi altele...
Până atunci vă aşteptăm cu drag pe cei care puteţi veni, iar pe toţi ceilalţi vă îmbrăţişez cu bucuria Învierii, vă mulţumesc tare mult celor care aţi lăsat comentarii în aceste zile şi vă rog să îmi iertaţi întârzierea răspunsului.
Hristos a înviat!
Natalia

4 comentarii:

Anonim spunea...

Hristos a inviat!
Draga noastra Natalia , va asteptam cu mare , mare , mare drag astazi la Victoria .
pana atunci va trimitem mii de imbratisari.
Andrea si Georgiana

Niko spunea...

Adevarat a inviat!
Mult succes la concert! Va tin pumnii si sper sa putem vedea macar cateva fragmente din el.

Natalia spunea...

Dragele mele Andrea si Georgiana, am simtit marele drag si m-am bucurat de imbratisarile calde, ca si de ouale pregatite cu multa dragoste, au fost excelente si au ajuns si pe la familiile parintilor!
Domnul sa va rasplateasca dragostea!

Natalia spunea...

Niko, multumim mult, a fost f.bine! Am inregistrarea, cineva drag mi-a ajutat si cu editarea pauzelor obositoare si o sa il postez curand.