joi, 23 aprilie 2009

Invierea Domnului la noi

Anul acesta nu mi-am propus să scriu pe blog despre cum a fost Învierea Domnului la noi, aşa că am făcut foarte puţine poze. Vreau totuşi să vă împărtăşesc o mică parte din bucuria noastră, aşa că... o să încerc să mă descurc cu ce am.
Încep prin a vă spune că anul acesta narcisele au înflorit foarte devreme şi am fost f. îngrijorată, pt.că ele au fost în fiecare an baza cu care împodobeam Sf. Mormânt în Vinerea Mare şi îmi era teamă că nu vor rezista până atunci... În fiecare zi mă uitam la ele şi le rugam să fie viteze şi să reziste, ca să se bucure de această mare cinste pentru ele. Domnul mi-a ascultat rugăciunea şi au rezistat eroic vreo 3 săptămâni (în alt an minunea a avut loc invers, au înflorit pur şi simplu într-o zi, în Vinerea Mare, de parcă ar fi zis: Vrem la biserică!).
Iată-le deci şi anul acesta, nerăbdătoare să slujească Domnului:

Ceea ce au şi făcut, numai că împreună cu multe alte flori, aduse de inimi pline de dragoste. Au fost mai multe flori ca niciodată, de când suntem în parohie:

Aşa L-am prohodit deci pe Domnul în Vinerea Mare.



În noaptea de Înviere ne-am bucurat şi de faptul că cei care au răspuns invitaţiei de a-L întâmpina pe Domnul în cele mai frumoase haine, costumul popular, au fost destul de mulţi:

Prin mâna preotului au fost binecuvântate şi bucatele de dulce din care urma să gustăm:

Iar a doua zi, la Vecernia Învierii, biserica era parcă şi mai frumoasă, în straie albe şi înmiresmată de parfumul crinilor:

Din nou costume populare:

Iar seara, concertul de cântări pascale a venit să încununeze bucuria Învierii prin prezenţa în mijlocul nostru a unor oameni tare dragi, împreună cu care am transmis (sperăm) mai departe bucuria veştii că Hristos a înviat! (o să revin într-o postare separată cu înregistrarea concertului).

Iar a treia zi am plecat şi pe alte meleaguri pentru a vesti Învierea Domnului, la Olteţ:

şi la Victoria:


O Săptămână Luminată binecuvântată în continuare vă doresc!
Natalia

4 comentarii:

Iordache Catalin spunea...

Foarte frumos!

Andrea spunea...

Natalia draga mea, Hristos a Inviat! Am ascultat abia a doua zi colindele de Pasti mai bine si vreau sa sti ca mi-a placut tare , tare mult. Apoi sti ca ti-am spus ca aveti o biserica frumoasa ... uite iti mai zic odata ca aveti cu adevarat o biserica foarte frumoasa pentru a sunteti voi tare frumosi si "imprastiati" asta in jur si o impodobiti asa de frumos cu tot ceea ce faceti.
Va mai asteptam cu mare , mare, mare drag!
Andrea

Natalia spunea...

Ne bucuram ca v-a placut la noi! :) Mult spor si in proiectul dvs!

Natalia spunea...

Andrea, adevarat, adevarat a inviat!
M-am gandit ca energia lui Vladimir nu prea te-a lasat sa asculti concertul 'live', dar e frumos si pe caculator :). Si oricum, daca nu te ocupai tu de el,nici noi nu am fi putut canta :). Asa ca slava Domnului pentru toate!
Multumim mult de cuvintele bune, ne e draga si noua bisericuta noastra, Domnul sa le randuiasca cum stie El (maine incepe din nou procesul...) si sa lucreze in sufletele oamenilor in asa fel incat sa fie o biserica vie, nu doar ziduri.

Asteptam si noi cu mare drag sa mai venim la Victoria, pana atunci ne intalnim in rugaciune!