joi, 24 martie 2011

Te iubesc, dar prea puţin. Lepra păcatului acoperă sufletul meu

 Un dar copleşitor pentru mine: Daniel Turcea.
N.

RUGĂCIUNE
I .


Rugaţi-vă

pentru mine, rugaţi-vă,

biruitorilor, fericiţilor.

rugaţi-vă în lumină

în har

şi în adevăr

să-ncep

eternitatea

ascultării lui Dumnezeu

a vieţii în Dumnezeu

a rugăciunii

iartă-mă,

Te-am căutat în petale, în chipul

cel mai frumos, am crezut

că erai

în clipa cea scrisă

Te iubesc dar prea puţin,

Dă-mi să Te iubesc

cu întreaga-mi

fiinţă!


II.



Tu

Cel care, întreg

locuieşti în mine, acum

străin mie,

lasă doar

razele Tale

să strălucească în inima mea.

învie sufletul meu

cel pustiit

cum din piatră ai izvorât apa cea vie.

Doamne,

eu sunt orbul, deschide

ochi cei din taină ai inimii,

sunt cel mai ticălos dintre oameni

-lepra păcatului acoperă sufletul meu-

Curăţeşte-mă!

Ajută necredinţei mele…
                                      
(Daniel Turcea)


Mai multe despre Daniel Turcea:

Niciun comentariu: