duminică, 6 martie 2011

Pomelnicul împreună-călătorilor

Îl puteţi descărca (timp de 10 zile) de aici:
http://dl.transfer.ro/transfer_ro-09mar-419eca084e27b.zip
Sau de aici:
pomelnic impreuna calatori Postul Mare 2011                                                                                                   

Pe lângă rugăciunile suplimentare obişnuite, pe care le-am avut şi anul trecut (pentru bolnavi, pentru cei adormiţi), am adăugat anul acesta şi Rugăciunea zilnică a Sfântului Filaret al Moscovei, care mie îmi este foarte dragă. Sigur, este opţională.

Plecăm deci la drum, nu înainte de a vă cere iertare tuturor. Ultimul an a fost unul foarte greu pentru mine şi e posibil ca, fără să vreau, să vă fi pricinuit şi vouă supărări prin intermediul blogului... Vă rog să mă iertaţi, am multe neputinţe, dar nădăjduiesc în mila lui Dumnezeu.

Iar acest Post sper să ne fie tuturor spre schimbarea vieţii, spre apropierea (cu încă ceva paşi) de Domnul.
Împreună-călătorie cu folos, ne întâlnim la rugăciune!
Natalia

11 comentarii:

Mariana spunea...

Post cu nadejde şi bucurie, Natalia! Mulţumim pentru trudă şi încă o dată pentru gândul şi puterea de a ne aduna din nou aici, în rugăciune.
Slavă lui Dumnezeu pentru toate! Bucurie!

ana spunea...

Eu nu reusesc sa vad pomelnicul.Nu poate fi pus mai la vedere, mai usor de gasit?

Natalia spunea...

Mariana, slavă Domnului pentru toate!

Ana, e cea mai simplă variantă. E însă format pdf. Poate nu ai Acrobat reader?

Natalia spunea...

Am pus acum şi pe scribd, ca alternativă. Dacă nu reuşeşti nici de aici, scrie-mi pe mail şi ţi-l trimit direct.

Andreea Tatiana spunea...

va imbratisez..post cu folos!

Dana spunea...

Natalia, multumiri!
Post binecuvantat si bucurie adanca!

Ana-Maria spunea...

Doamne ajuta! M-am luat cu treaba si am uitat sa ma inscriu pe listuta. Daca m-ati adauga, v-as fi tare recunoscatoare. Numele meu este Ana-Maria. Multumesc!

Natalia spunea...

Andreea, te îmbrăţişez şi eu!

Dana, amin!

Ana-Maria, pomelnicul a fost preluat deja de aseară, şi mulţi dintre cei care călătoresc nu mai intră pe internet. Din asta am lăsat un termen de 2 săptămâni înainte de Post, pentru înscrieri. Dacă vrei, pot cel mult să te adaug la pomelnicul meu.

Camelia spunea...

Post binecuvantat! si multumesc ca m-ai adaugat Natalia!
Dumnezeu sa fie cu noi!

Amin! Camelia.

Ana-Maria spunea...

Multumesc mult, este foarte bine daca apar chiar si numai la dvs. Doamne ajuta!

Natalia spunea...

Camelia, împreună-călătorie cu folos şi bucurie!

Ana-Maria, te-am adăugat pe pomelnicul nostru (al meu şi al părintelui meu). În plus, dacă te rogi atunci, la ora 22, vei fi pomenită de toţi, chiar dacă nu cu numele, pentru că rugăciunea spune "miluieşte-ne pe noi şi pe cei ce se roagă acum împreună cu noi". Te îmbrăţişez cu drag, ne întâlnim la rugăciune.