miercuri, 9 iunie 2010

Sufle de malai cu soia

O reţetă pe care am făcut-o acu vreo 2 luni, inspirată din cartea “Copilul vegetarian”:
Ingrediente:
  • 250 g mălai
  • 100 g soia granule, cimbru, o foaie dafin
  • ½ lgţ busuioc
  • 3-4 lg zacuscă
  • ulei

Soia se fierbe puţin în apă cu cimbru şi dafin. Din mălai se face o mămăligă potrivită, în care se adaugă soia fiartă, zacusca şi busuiocul, amestecându-se bine. Se pune într-un vas yena uns cu ulei şi se dă la cuptor până se rumeneşte puţin. Se serveşte cald.


Natalia

3 comentarii:

simona spunea...

Doamne ..ce retete super...

abia astept sa le fac si io... :)

Natalia spunea...

Simona, ce surpriză! Cred că e prima dată când îmi scrii (sau cel puţin prima dată când ştiu că eşti tu :) ). M-am bucurat să te cunosc la Iaşi anul trecut!
să îmi spui dacă îţi plac reţetele, că mie mi s-au cam schimbat gusturile, cum spuneam într-o postare.
bucurie!

marioara-marioara3 spunea...

Sufleul de mamaliga cu soia este extraordinar ,si sanatos