marți, 26 mai 2009

Rugaciunea de la ora 22.00

Pentru că în ultima vreme mi s-au cerut detalii în legătură cu această rugăciune, despre care aveţi informaţii pe coloana din dreapta sus, m-am gândit să fac un document cu rugăciunea detaliată. Îl puteţi descărca de aici:
rugaciunea ora 22

Ce am eu a spune despre acest moment de împreună-rugă este că e de mare mare folos, pentru că se roagă foarte multă lume, iar prin cuvintele „miluieşte-ne pe noi şi pe cei ce se roagă împreună cu noi”, noi îi pomenim pe toţi cei care se roagă în acel moment, şi de asemenea suntem pomeniţi la rândul nostru. Mulţi sunt cei care au simţit puterea acestei rugăciuni împreună, pentru că glasul nostru este mai puternic dacă ne unim sufletele în faţa Domnului.
Cum am mai spus, e o rugăciune simplă, uşor de reţinut, care poate fi spusă oriunde ne-am afla la acea oră. Iar dacă situaţia chiar nu ne permite să ne retragem în cămara sufletului, un simplu gând de rugăciune: Doamne, miluieşte-ne pe noi, pe toată lumea Ta şi pe toţi cei ce se roagă în acest moment! este suficient pentru a vă face parte din comuniunea celor care se roagă şi nu vă ia decât câteva secunde... E nevoie doar de o alarmă care să vă atragă atenţia că este ora 22.00.
În speranţa că ne vom întâlni cât mai mulţi,
Natalia

6 comentarii:

Alina spunea...

Doamne ajuta !

Orry spunea...

Dumnezeu sa ne ajute!

HarrDelos spunea...

Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu,miluiește-mă pe mine păcătoasa și pe toată lumea Ta!

adriana spunea...

ce bine ai facut ca ai scris din nou despre acest subiect....citesc acum scrierile Sfantului Teofan Zavoratul despre rugaciune...cata bucurie...Doamne ajuta!

marioara-marioara3 spunea...

Dumnezeu este Creatorul si Ocirmuitorul intregii lumi ;tot ce exista in lume este opera sa,rodul puterii si intelepciuni sale.

Anonim spunea...

Doamne ajuta!
Eu fac aceasta rugaciune .seara de seara ,la ora 21.00, ora Italiei, ca sa corespunda cu ora 22 a Romaniei .
FF BINE ESTE , FF BINE CONCEPUTA
SANATATE , SHI AJUTOR CELOR CARE AU AVUT ACEASTA IDEE, SHI CELOR CARE SE ROAGA , CARE NE RUGAM UNII PTR. ALTZII ( si in Roamnia , ma rugam , la ora 22.00am trimis-o shi la totzi cunoscutzii-cunoscutele mele ))
DOAMNE AJUTA
RODICA-STEFANIA , REGGIO EMILIA , ITALIA .