vineri, 5 decembrie 2008

Mos Nicolae - adevaratul Mos Craciun



Spunem despre ceva ca exista, doar daca este vazut. Mosul Nicolae, spre deosebire de Mos Craciun, nu se arata niciodata. Poate de aceea credem mai mult in Mos Craciun. Insa, Mos Craciun imbracat in vesmant rosu, avand barba si calatorind cu ajutorul renilor, a fost inventat la inceputul secolului XX. Numele de Santa Claus (Mos Craciun) provine din termenul olandez Sinterkloos - Sfantul Nicolae.


citiţi continuarea aici.
Natalia

Un comentariu:

Anonim spunea...

Draga Natalia,
Pentru ca m-ai ajutat cu inceputul postului (am ajuns cu bine in cea de-a cincea zi de post :) si am primit foarte multe mesaje de incurajare prin intermediul tau, apelez din nou si cu incredere la tine.
As dori sa publici si pe blogul tau urmatorul anunt:
"Colega mea a avut o idee splendidă: să scriem în newsletterul instituţiei, cel pe care îl trimitem de sărbători abonaţilor din străinătăţuri, câte ceva despre tradiţiile actuale ale românilor şi româncelor.
Am tot scris despre obiceiuri arhaice pe care (poate) nu le mai respectă nimeni. Nu ştiu câte dintre noi mai fac turte şi colaci sau taie porcul, câţi copii mai merg cu capra, la colindat de dragul colindelor şi nu pentru bani sau cine mai ţine moşii de iarnă. Sunt convinsă că fiecare familie are obiceiurile ei, comunităţile mai mici au dezvoltat adevărate tradiţii, dar cum eu n-am... m-am gândit să cer de la voi.
http://egalitate-de-gen.blogspot.com"
Vrem sa strangem marturii despre sarbatorile de Craciun, asa cum le petrecem in familiile noastre si cine sa scrie mai iute si mai bine decat bloggerii si bloggeritele cu care ne-am imprietenit.
Promit ca trimit la toata lumea produsul finat, minunatul newsletter pe care l-am mestesugit impreuna.
Multumesc de ajutor!