sâmbătă, 13 septembrie 2008

Inaltarea Sfintei Cruci

Mâine este Înălţarea Sfintei Cruci, zi de post, o sărbătoare deosebit de importantă pentru noi, ortodocşii.
Iată o cântare minunată pe care o am la suflet şi pe care am învăţat-o şi eu cu doamnele mele din micuţul cor pe care îl avem la biserică:


Cantarea Sfintei Cruci( bucura-te Cruce)
Asculta mai multe audio Muzica »

Şi versurile sunt minunate, ne spun multe despre Sfânta Cruce:
„sfântă armă care pe vrăjmaş îl sfarmă“
„bucurie celor din călătorie“
„tu eşti povăţuitoare, pân' la rai îndreptătoare“
„Eşti o, Cruce, mângâiere/ O, Cruce, a mea putere/Dă-mi dar ca să biruiesc/Tot sfatul cel diavolesc./ Dă-mi o inimă curată/ Dă-mi o minte luminată.“

Ca pregătire pentru ziua de mâine, vă recomand:



Troparul Sfintei Cruci
Asculta mai multe audio Muzica »

Natalia

Niciun comentariu: