duminică, 28 februarie 2010

Să culegem din sufletele noastre flori dumnezeieşti

„Pe mine cel rătăcit în munţii relelor neascultări caută-mă, Cuvinte, şi la Tine mă cheamă alungând departe năravurile cele rele ale gândului meu. Şi fiind mort înviază-mă iarăşi, şi cu postul mă curăţeşte pe mine, cel ce strig cu plângere neîncetat: Stăpâne Hristoase, milostiveşte-Te spre mine, pentru mare şi bogată mila Ta.”

„Începând postul săptămânii a treia, pe cinstita Treime să O lăudăm credincioşii, săvârşind cu bucurie cealaltă vreme a lui; şi patimile trupeşti slăbindu-le, să culegem din sufletele noastre flori dumnezeieşti, ca să împletim cununi stăpânei zilelor (ziua Învierii). Ca toţi purtând cununi, să lăudăm pe Hristos ca un biruitor.”
Vecernia zilei de luni, în a III-a săptămână din Post

O săptămână cu bucurie şi spor duhovnicesc!
Natalia

3 comentarii:

Zadkielix spunea...

Doamne Iisuse Hristoase, Fiul Cel in Treime inchinat, miluieste-ma pe mine pacatosul!

Amalia spunea...

Doamne ajuta Natalia! Vecernia a fost foarte frumoasa, am ascultat cu mare drag cantarile stranei... Sa ne ajute bunul Dumnezeu, sa ne ocroteasca si sa ne intareasca in drumul nostru spre Inviere!

Natalia spunea...

Amalia dragă, amin! te îmbrăţişez cu drag şi bucurie!