miercuri, 16 decembrie 2009

Apostolat: ultimul numar din acest an


Ultimul număr din Apostolat m-a făcut total absentă din sfera blogurilor. Am ţinut doar legătura cu împreună călătorii, prin rugăciunea de la ora 22, care îmi aduce în continuu multă bucurie şi curaj. Să vă arăt însă şi ce am făcut cât am lipsit :).

În primul rând vreau să vă mulţumesc celor care aţi fost alături de noi, redacţia Apostolatului, şi ne-aţi răspuns la întrebările sondajului. Am făcut o actualizare a situaţiei ca un edit la sondajul de opinie. Totodată punem la punct şi un serviciu de abonamente, despre care voi putea spune mai multe zilele următoare.
Iată şi câteva dintre titlurile ultimului număr:

Câteva aspecte despre vaccinare, despre care am vrut să publicăm ceva de mai multă vreme, însă m-a descurajat lipsa asumării unei păreri. Iată însă că în amalgamul de informaţii controversate, am găsit şi două păreri asumate:
şi despre:
Din rubrica "Cu Dumnezeu în casă" nu vă spun decât despre:
pentru a nu vă ispiti cu reţetele de dulce, pentru masa de Crăciun. :)

Toate articolele le găsiţi aici, iar ediţia de tipar aici.
Cu drag,
Natalia

2 comentarii:

Alina Villanova spunea...

Natalia, ai un premiu pe blogul meu, viatainculorivesele.blogspot.com

Natalia spunea...

Alina, am incercat sa postez un comentariu la tine pe blog dar nu am reusit. Multumesc mult pentru premiu, ma onoreaza!