luni, 4 ianuarie 2016

Revelionul în biserică


Am trăit pentru prima dată trecerea dintre ani în biserică într-o suburbie a Parisului. Aveam 16 ani.
A fost o revelatie atât de profundă, încât mi-am dorit să fac acest lucru în fiecare an. Nu a fost mereu posibil. Dar atunci când a fost, am avut parte de momente de o adâncime duhovnicească greu de explicat în cuvinte.

Un an binecuvântat!
N.

Să binecuvintezi cu bunătatea Ta cununa anului ce a sosit şi să potoleşti în noi toate vrăjmăşiile, neorânduielile şi luptele cele dinlăuntru şi să ne dăruieşti dragoste tare şi nefăţarnică, unire şi viaţă fără de păcate...” (slujba de mulţumire de Anul Nou)

4 comentarii:

razadelumina spunea...

La mulţi ani fericiti!

Natalia spunea...

Bine ai venit pe aici, rază de lumină! Mulţumesc de semn! :)

Cristina spunea...

La parintii mei in parohie unde ne aflam de obicei de Sarbatori, parintele spune la slujba de Craciun: "Iar de Anul Nou, eu nu am vazut in calendar Revelion, am vazut Taierea Imprejur a Domnului si Sfantul Vasile, asa ca facem liturghie. La miezul noptii." Pe 31 decembrie la ora 23,30 incepe utrenia, Ceasurile si pe la 1-2 sfanta liturghie. Nici nu se prinde omu' cand a trecut in noul an. Iar in biserica e fix lumea care vine duminica de duminica la slujba, nici nu zici ca e miezul noptii. E, intr-adevar, o atmosfera unica. Indraznesc sa spun ca parca e la slujba de Invierea Domnului.
La multi ani!

Natalia spunea...

Cristina dragă,
slavă Domnului pentru aşa o parohie! Să mulţumiţi că vă puteţi bucura de aşa ceva! :)
Îmi este dor şi mie de aşa privegheri, dar ne mai smerim...
La mulţi ani!