vineri, 16 octombrie 2009

Un nou numar din Apostolat

În ultima vreme reuşesc tot mai puţin să mă ocup de blog (de vizitarea altora nici nu mai vorbesc). Vă rog să mă iertaţi de lipsă, dar am o perioadă tare aglomerată... pe lângă serviciile care mă solicită destul, s-au adăugat: un şantier care nu se mai termină, un pelerinaj pe care l-am avut de organizat, un botez, o grădină nepregătită de toamnă, mere care încă mai aşteaptă să fie culese şi multe alte schimbări şi gânduri...
Din toate acestea nu vă pot împărtăşi decât ce am lucrat în ultima vreme la Apostolat, sper să găsiţi câte ceva de folos. Spicuiesc din cuprins:

Rubrica Pas în doi:

Rubrica Cu Dumnezeu în casă:



Ediţia de tipar o găsiţi aici, iar toate articolele, unele cu mai multe poze decât în ediţia tipărită, pe www.apostolatintarafagarasului.blogspot.com.
Natalia

Niciun comentariu: